Stranger Things 3 | Official Trailer [HD] | Netflix

  • Birt Mánuði síðan

    NetflixNetflix

    Lengd: 2:50

    One summer can change everything. Watch the official trailer for Stranger Things 3. Premiering July 4. Only on Netflix.
    Watch Stranger Things on Netflix:
    www.netflix.com/in/title/80057281
    SUBSCRIBE: bit.ly/29qBUt7
    About Netflix:
    Netflix is the world's leading internet entertainment service with 130 million memberships in over 190 countries enjoying TV series, documentaries and feature films across a wide variety of genres and languages. Members can watch as much as they want, anytime, anywhere, on any internet-connected screen. Members can play, pause and resume watching, all without commercials or commitments.
    Connect with Netflix Online:
    Visit Netflix WEBSITE: nflx.it/29BcWb5
    Like Netflix Kids on FACEBOOK: bit.ly/NetflixFamily
    Like Netflix on FACEBOOK: bit.ly/29kkAtN
    Follow Netflix on TWITTER: bit.ly/29gswqd
    Follow Netflix on INSTAGRAM: bit.ly/29oO4UP
    Follow Netflix on TUMBLR: bit.ly/29kkemT
    Stranger Things: Season 3 | Official Trailer [HD] | Netflix
    isfilms.net/us/netflix

Netflix
Netflix

ǝɹǝɥ ʎllɐuᴉɟ sᴉ ʇᴉ

Mánuði síðan
Louis Barbosa
Louis Barbosa

uʍop ǝpısdn ǝɥʇ

6 dögum síðan
LoponianMare
LoponianMare

What does Royce like doing when she is Lonley..... Netflix and Will

8 dögum síðan
Eggo s
Eggo s

Upside DOWN world letters

14 dögum síðan
n1k0321
n1k0321

Satanic GOD IS THE GREATEST! The even spelled it backwards and upside down! Don’t be fooled be these devils

14 dögum síðan
Efe Ozharat
Efe Ozharat

"Upside down"

16 dögum síðan
Damn Simon
Damn Simon

Выросли пиздюки

22 mínútum síðan
Filippos Onisiforou
Filippos Onisiforou

Cant wait

38 mínútum síðan
mmb mmb
mmb mmb

I lllllllllooooooooovvvvvvveeeeeeeee étranger things

41 mínútu síðan
LeaK Snipes
LeaK Snipes

Anyone notice that Mike and eleven kissed again

52 mínútum síðan
Nalin De Silva
Nalin De Silva

Almost forgot to watch this today :)

56 mínútum síðan
Mayur Wakankar
Mayur Wakankar

I can’t wait

Klukkustund síðan
DannyProductions
DannyProductions

Dustin, you've seen monsters, different dimensions, literal superpowers and a cat eating pet...yet you're still shook that your toys are moving on their own.

Klukkustund síðan
ella minato
ella minato

if this is the last season it’s going to be so bittersweet

Klukkustund síðan
Marc Haas a.k.a. Tyrannex, The Destroyer of Minds
Marc Haas a.k.a. Tyrannex, The Destroyer of Minds

˙sɹǝʇsuoɯ ʍǝu ʃʃɐ 'ʇǝǝʍS

2 klukkustundum síðan
Jules G.
Jules G.

Girl: How many children are you friends with? Steve: Friends? Oh no sweetie Dustin’s ONE of my children Ik this is bad sry😂

2 klukkustundum síðan
Coline Foot
Coline Foot

Wow c est fantastique

3 klukkustundum síðan
Dan the man
Dan the man

So excited!

3 klukkustundum síðan
Thomas Smith
Thomas Smith

!nam taerg gniod era uoY !ecin s'tahT ,lleW Ahahahahaha awesome

3 klukkustundum síðan
Dish Washer
Dish Washer

This scared me because I watched this at night but IDC ITS SO GOOD I WANNA SCREAM!

3 klukkustundum síðan
Dark llama
Dark llama

Way to a trailer stranger things

4 klukkustundum síðan
Summer the gachatuber
Summer the gachatuber

I can't wait

4 klukkustundum síðan
Carly loves Vlogs
Carly loves Vlogs

I hope Kali will be in season 3

4 klukkustundum síðan
My Channel
My Channel

Yes me too

3 klukkustundum síðan
Madeline Hope
Madeline Hope

Please give Dustin a girlfriend one day, he looks so sad :(

4 klukkustundum síðan
My Channel
My Channel

++++

3 klukkustundum síðan
Isaac Rios
Isaac Rios

That monster reminds me of waternoose from Monsters Inc.

4 klukkustundum síðan
LuiisiiÑo Gzl
LuiisiiÑo Gzl

Wtf era esa cosa # que ya salga stranger things 3

4 klukkustundum síðan
Savana Hantz
Savana Hantz

HoW maNy cHiLdRen Are YoU fRiEndS WiTh Steve: They are my kids. I'm their mom

4 klukkustundum síðan
Carlos Sérgio
Carlos Sérgio

💙💙💙💙💙

5 klukkustundum síðan
Ghost McGhost.
Ghost McGhost.

Even if Steve dies, we'll still keep watching, because they'll find a way to make it cool.

6 klukkustundum síðan
Gadgy Flower wolf
Gadgy Flower wolf

Omg thx thx thx thx thx thx thx thx thx thx thx I’m so happy!!!!!

6 klukkustundum síðan
As . Migah Gold
As . Migah Gold

Omg I love Stranger Things

6 klukkustundum síðan
aboodi uchihha
aboodi uchihha

حبيييييييييستتتتت

6 klukkustundum síðan
ahqid tyas pambudi
ahqid tyas pambudi

Udah kluar aja yang ketiga ...

7 klukkustundum síðan
Rivvy
Rivvy

I could literally watch this over and over again till July 4th and not mind...😎. This is probably my 23rd time

7 klukkustundum síðan
My Channel
My Channel

Rivvy I watched this trailer about 70 times

3 klukkustundum síðan
ezequiel bakkan
ezequiel bakkan

Woow

7 klukkustundum síðan
Yuny Valencia
Yuny Valencia

❤️ 💕 💗

8 klukkustundum síðan
Brichu Nolosabes
Brichu Nolosabes

2 months and 15 days to 4 of July

8 klukkustundum síðan
My Channel
My Channel

74 days

3 klukkustundum síðan
Stokage
Stokage

10 year old me in 1994: Has picture of Uma Thurman from Pulp Fiction taped up on wall from a magazine. 35 year old me in 2019: "Oh look this season has Uma Thurmans daughter in it who is 20 years old *Instantly feels old*

8 klukkustundum síðan
Marcelo Silva
Marcelo Silva

Ao brs me respondam essa série e boa Vale a pena perde tempo assistindo ?

8 klukkustundum síðan
It’s Avi Lily
It’s Avi Lily

My fam: woah look at that firework!!! Me: woah look at that demogorgon

9 klukkustundum síðan
Lenlaa Ly
Lenlaa Ly

Who is rdy for S3 🥀🤞🏻 I can’t wait ❤️

9 klukkustundum síðan
Dean Gifford
Dean Gifford

If Steve dies I will make eleven crush the Netflix building

9 klukkustundum síðan
Dean Gifford
Dean Gifford

The ending is the best

9 klukkustundum síðan
Vincent Runfola
Vincent Runfola

Omgoodness is it just me or while watching Season 1 & 2 of Stranger Things i was soo happy to see Mike and El kiss, & now in season 3 I can’t wait to see more of them together. They’re just soo cute together 😭💞!!!!

9 klukkustundum síðan
Vicky Kämmerling
Vicky Kämmerling

I’m so fxxxing exited

9 klukkustundum síðan
XxJ KleenvirusXx
XxJ KleenvirusXx

Party at my place at 8.00 JULY 4TH I have a big screen

9 klukkustundum síðan
Aliyyyxo Gacha
Aliyyyxo Gacha

Tbh just by looking at the trailer just makes me miss season 1 even more 😖🥺

9 klukkustundum síðan
ELLA LAFOSSE
ELLA LAFOSSE

GOD DAMN IM SO EXCITED

10 klukkustundum síðan
samriddhi singh
samriddhi singh

So exciteddd💃

10 klukkustundum síðan
Best Music Official
Best Music Official

12k Devildogs disliked

10 klukkustundum síðan
Maria Julia Cravinhos
Maria Julia Cravinhos

“We’ re not kids anymore” My heart:shit shit shit, that is going to bem amazing holly crap!!

10 klukkustundum síðan
Mini Ceeday
Mini Ceeday

Am I the only one who noticed Hoppers big mustache?

10 klukkustundum síðan
Monchi
Monchi

They need to stop showing too much in trailers :(

10 klukkustundum síðan
Noah Clark
Noah Clark

Anyone hope the demogorgan is still alive?

10 klukkustundum síðan
Layla Thompson
Layla Thompson

OMGGGG CANT WAIT 🤩🤩

11 klukkustundum síðan
Patmen PAT
Patmen PAT

My babies are back.

11 klukkustundum síðan
ASMR_nair
ASMR_nair

The 12k dislikes is just all the ppl mad about dying in the upsidedown

11 klukkustundum síðan
Valeria Gachalife
Valeria Gachalife

alguien aquí que habl español?? o que le guste mileven o byler?

11 klukkustundum síðan
Abiii Garcia
Abiii Garcia

I'm here for some MILEVEN some elmax and some 80s clothes! IM JUST HERE FOR IT ALL

11 klukkustundum síðan
Temmiemania
Temmiemania

OH GOD OH F-

11 klukkustundum síðan
Abiii Garcia
Abiii Garcia

I want to cry lol

11 klukkustundum síðan
Anika Rajvanshi
Anika Rajvanshi

2:18 !!! Aaaahhh

11 klukkustundum síðan
Durp
Durp

Poor will, he missed so much of his childhood and now all of them are grown up and will looks like he’s still 11

11 klukkustundum síðan
Fisher Deitch
Fisher Deitch

I’m going to call him the DEMIBEAST

12 klukkustundum síðan
parsgg g
parsgg g

Finally

12 klukkustundum síðan
____ SłONECZNIK
____ SłONECZNIK

KENDJFJRJFIDJD AAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW! *fan girls stranger things*

12 klukkustundum síðan
*Zasernikowana *
*Zasernikowana *

Omgggggg I'm sooooo excited Poor Lucas haha

12 klukkustundum síðan
BTS. Love
BTS. Love

Yassssssssss 🤗🤗😲😲😲🤣🤣

13 klukkustundum síðan
Aili Bender
Aili Bender

All the MILEVEN moments in the trailer 0:36 they're holding hands 0:40, they get really close 0:51 they're holding hands 2:18 They kiss but the trailer goes really fast You're Welcome

13 klukkustundum síðan
tommy filiot
tommy filiot

Trop de saison tue la série ...comme d’habitude l’abus

13 klukkustundum síðan
Jim Chamberlin
Jim Chamberlin

Damn this music is good!

13 klukkustundum síðan
maliha ahmed
maliha ahmed

Yo this look crazy good

14 klukkustundum síðan
Mere W
Mere W

I CANT STOP WATCHING THIS HELP

15 klukkustundum síðan
gamezfor life
gamezfor life

I love how they devoloped steves character. At first i thought of him as a bully and a douchebag. But by the end of season 2 he is my fravourite character in the show!!!! CW should learn from this show.

15 klukkustundum síðan
versatile media
versatile media

freaking awesome i might just wonder that these things that connects us but stranger things will just groove you to the core of horror comedy love and friendship and fear netflix picks out the gems in this planet

15 klukkustundum síðan
Azureica
Azureica

😍😍😍😍

15 klukkustundum síðan
Júlia Silva Rodrigues De Assis
Júlia Silva Rodrigues De Assis

OMG I'M SO HAPPY 😁😁😁😁😁😁

15 klukkustundum síðan
פילימני
פילימני

amazing! so hyped!

16 klukkustundum síðan
SVETA TORTILJA
SVETA TORTILJA

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSS

16 klukkustundum síðan
L2K VIDS
L2K VIDS

They better put loads of funny scenes of Steve being a mom to Dustin they’re the best 😂

16 klukkustundum síðan
Get me to 1k subscribers with no videos
Get me to 1k subscribers with no videos

the trailer looks like a movie trailer.. CANT WAIT FOR SEASON 3!

17 klukkustundum síðan
Kendra Kay
Kendra Kay

Ahah ahahhaha I’m so excited 😆 It’s coming out on my birthday

17 klukkustundum síðan
Ice Cream
Ice Cream

if Steve dies im gonna fucking cause a riot omfg–

17 klukkustundum síðan
TokyoMations
TokyoMations

If Steve dies, We all riot okay?

17 klukkustundum síðan
Daniel S.
Daniel S.

We're not kids anymore Age: *am i a joke to you?*

17 klukkustundum síðan
Juliana Lee
Juliana Lee

Haaaaa 😻😻❤❤

17 klukkustundum síðan
Prince Awale
Prince Awale

waiting for this soooo much

18 klukkustundum síðan
American Idiot
American Idiot

YEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS BEEEEETTTTCCCCHHHEEESSSSE

18 klukkustundum síðan
gacha nugget
gacha nugget

Is anyone concerned they showed Steven literally dying?!!?!!! MFIDKGKDJF

18 klukkustundum síðan
Raawenn Q
Raawenn Q

This is amazing🤪❤️😍😍😍

19 klukkustundum síðan
Husna Amalia02
Husna Amalia02

OMAYGATTTTT CANT WAAAAIIIIITTTTTTTTTTT

19 klukkustundum síðan
Isidro Romero
Isidro Romero

I CAN'T WAIT 😍

19 klukkustundum síðan
Mari Agreste
Mari Agreste

The dislikes aren't dislikes They're just likes from the upside down

19 klukkustundum síðan
allaroundme
allaroundme

yes

10 klukkustundum síðan
Hassan Hamid
Hassan Hamid

The 12K people who disliked this are stuck in the Upside Down

20 klukkustundum síðan
Fang The cat
Fang The cat

Poor will he missed out on the games and stuff cause his been trapped or possessed

20 klukkustundum síðan
Peach apple
Peach apple

Conclusion : don't try to surprise your friend

20 klukkustundum síðan
Mizi
Mizi

Anyone who gave a thumbs down was definitely in the upside down

20 klukkustundum síðan
matty guibord
matty guibord

Hellboy...the human years... lol

21 klukkustund síðan
Bright Inside
Bright Inside

One summer can change everything

22 klukkustundum síðan
RTP
RTP

Roses are red Barb is dead Eleven and Mike On 1 bike That’s a season one reference And season two And season three’s coming To a TV near you !

22 klukkustundum síðan
Matthew Acala
Matthew Acala

One of the it cast is here

Degi Síðan síðan
Matthew Livingston
Matthew Livingston

So we just forgot about number eight and her punker gang.

Degi Síðan síðan
I_ Is_Ash
I_ Is_Ash

HELL YEAH EVERYONE LOOKS REALLY DAMN GOOD AND ELEVEN GETS HERSELF SOME GOOD ASS LOOKS IM IN LOVE AND DUSTIN IS AS CUTE AS ALWAYS! But not gonna lie I want to cry. Because the “WHAT DID YOU EXPECT WERE JUST GONNA SIT IN MY BASEMENT ALL DAY AND PLAY GAMES?!?” Hit me real hard.

Degi Síðan síðan
PianoBoi's
PianoBoi's

2:17 STEVE!!!

Degi Síðan síðan
Hamzah Banday
Hamzah Banday

Can't wait😁😁

Degi Síðan síðan

Áfram

Marvel Cast Reacts to Hilarious Mean Tweets | Try Not To Laugh 2018

11:05

Mobster Bugsy Siegel  - Q+A

16:05

Mobster Bugsy Siegel - Q+A

BuzzFeed Unsolved Network

Áhorf 384 989

Stranger Things ★ Before And After

14:36

Stranger Things ★ Before And After

EpicMashups

Áhorf 4 000 000

☆ stranger things on crack

05:46

☆ stranger things on crack

nessietales

Áhorf 542 000

LITTLE All Clips & Trailers (2019)

07:33

LITTLE All Clips & Trailers (2019)

KinoCheck International

Áhorf 247 000

The Best Upcoming SUPERHERO Movies 2019 (Trailer)

13:58

The Best Upcoming SUPERHERO Movies 2019 (Trailer)

KinoCheck International

Áhorf 7 400 000

Top 10 Stranger Things Moments

13:09

Top 10 Stranger Things Moments

WatchMojo.com

Áhorf 1 000 000

Opioids II: Last Week Tonight with John Oliver (HBO)

21:21

Swapping Girlfriends with Tfue

11:34

Swapping Girlfriends with Tfue

FaZe Banks

Áhorf 4 525 033

Boyfriend Makeup Battle

12:19

Boyfriend Makeup Battle

Ryland Adams

Áhorf 2 058 328

Three Kingdoms - OverSimplified

17:23

Three Kingdoms - OverSimplified

OverSimplified

Áhorf 3 364 848

i’ve never seen tydus cry before..

15:55

i’ve never seen tydus cry before..

Jake Paul

Áhorf 7 022 062