UFC 232: Pre-fight Press Conference

R J
R J

someone should shove a mic up dana cheapskate white's ass - fucker always books venues where mics, sound dont work - every time, how much does it cost to have one feedback speaker facing the speakers?!!

3 dögum síðan
james john
james john

LOL he passed his drug test how salty are all you butthurt haters

5 dögum síðan
Jonny Gross
Jonny Gross

The WWE is a joke, BUT THEY CAN RANT AND RAVE WITHOUT THROWING OUT THE "f" WORD. YOU NOTICE, TRULEY GARBAGE, BUT NO REAL FIGHTS. THINK ufc fighters might learn something? you gotta bellp all the wiegh ins, and live comentary etc. get a clue UFC, its not a "G" rated sport, but talk like a huiman not some animal

7 dögum síðan
Abel SV
Abel SV

Imagine the four of them could potentially vanquish everyone in the room.

10 dögum síðan
UFC Madness
UFC Madness

Conor vs Khabib Rematch will end like this? https://www.youtube.com/watch?v=UDROlerMfUU&t=81s&frags=pl%2Cwn

12 dögum síðan
UFC Madness
UFC Madness

u got a fir point there mate +German Turkish

11 dögum síðan
German Turkish
German Turkish

only god knows the future. but khabib has the better chance to win again 80%, hes just the better fighter on the ground, also he has the better stamina. the analyse is the same, connor must defend the takedowns and has time for KO in the first 2 rounds or the match ends ( 90% ) like the last match.

12 dögum síðan
bobrocktnt
bobrocktnt

31:50 - best part by far

14 dögum síðan
booby b
booby b

i love the fact the ufc is such an international sport there is certain questions and answers given in different tongues. It makes it bigger.

15 dögum síðan
booby b
booby b

in retrospect a shit card. Nothing compares to khabib vs mcgregor. I'd like to see tyron woodley vs gsp, tony vs khabib, or wait it out, let ben askren win a few fights and fight khabib. Askren vs Khabib would be like ww3, you've got the well spoken undefeated red, white, and blue trump supporter vs the man that is on a first name basis with vladimir putin. Get gsp vs woodley, or askren vs khabib dana if you had any sense wtf.

15 dögum síðan
Jon Davis
Jon Davis

Now I can look back and laugh at this. But I better not see a conference like this for a fight again lol

15 dögum síðan
Jon Davis
Jon Davis

Jones hallucinated so bad he turned into a scientist lmao

15 dögum síðan
Jon Davis
Jon Davis

There was some serious gas in this room or anthrax or some shit like that. Something everyone was sniffing

15 dögum síðan
Jon Davis
Jon Davis

Lmfao look how confused Gus looks when Ariel asking him about USADA he’s like wtf u talking to me???

15 dögum síðan
Jon Davis
Jon Davis

Ask Nowitzki! Setup an appointment with Nowitzki!

15 dögum síðan
Jon Davis
Jon Davis

Gus English got worse in this interview lol

15 dögum síðan
Jon Davis
Jon Davis

I have to dig dipper

15 dögum síðan
Jon Davis
Jon Davis

I would bet there was some gas leak or some type of shit in the room that everyone was hallucinating lol

15 dögum síðan
HyPred
HyPred

Jon Jones and Dana White are unnecessarily rude to everyone asking questions.

16 dögum síðan
HyPred
HyPred

The fans are such cocksuckers.

16 dögum síðan
fef777777
fef777777

Make CONNOR vs TENSHIN fight please

17 dögum síðan
Adam al-saabia
Adam al-saabia

31:50 what did he say??

17 dögum síðan
joel kembo
joel kembo

I like how *THE REF* is in jon's side 😂

17 dögum síðan
Khushal jain
Khushal jain

Ariel got a louder cheer than the fighters😂😂😂

17 dögum síðan
Aqeel Bashorun
Aqeel Bashorun

UFC is underrated.... so sad

18 dögum síðan
super-engineer
super-engineer

Sorry to sound ignorant or stupid, but why are people in the comments hating on jones for? Was it because of him taking drugs in the past or something else?

18 dögum síðan
Max Björkman
Max Björkman

THE Mauler are best

18 dögum síðan
I'M YOUR PAPI
I'M YOUR PAPI

Jonabol using the word trying both are number one bullshit

18 dögum síðan
Cocaine Methgregor
Cocaine Methgregor

whats the name of the female reporter at 25:44

19 dögum síðan
Nay D
Nay D

Ufc Press Conferences are so shit these day, mics don't even fucking work haha I miss conor and nate so much..

19 dögum síðan
40 second movies
40 second movies

Got a MMA friend who does HGH and thetestorone, the effect on his body is redicuolos, like in a cartoon, explosive growth and strength advantage. I also know the mindset of people who juice. I'm sure Jones is on something, still he is an awesome fighter. The picogram excuse is hilarious, comical

19 dögum síðan
fitta 69
fitta 69

Fuck that cheating motherfucker Jones

19 dögum síðan
Tian Hoan
Tian Hoan

Omgggg lol Jon Jones .. the picogram has messed up with his head .. arguing like a high school kid.

19 dögum síðan
keiwan kim
keiwan kim

Ufc 데이나화이트 쓰레기가 되가넹 눈이 거짓을 말하고있네.

19 dögum síðan
Aendi Tran
Aendi Tran

21:30 lmao

19 dögum síðan
CoteDivoireMakingof
CoteDivoireMakingof

Yo white folks and haters , the NIgga won , just an update lmao I'am dying

19 dögum síðan
Brennan Ault
Brennan Ault

You guys are idiots if you don’t think plenty of dudes are on roids in the UFC. The game is too cycle them and have them out of your system before the testing goes through which is completely doable. Have you ever watched the documentary on pro sprinters? The steroid use is rampant they all do it and clean their systems before the tests. Jones just got caught

20 dögum síðan
Hasaan Prentiss
Hasaan Prentiss

JON JONES IS GOAT🐐. No Submission ONLY KNOCK OUT. let those Gus FANGIRLS fade away.

20 dögum síðan
safaa alabudi
safaa alabudi

I. Ever liked Amanda is not because she's daick I just don't like her

20 dögum síðan
chafs legacy
chafs legacy

i believe jon jones wins 2nd round beating on the ground and cyborg is knocked out early first round,, just an educated guess

20 dögum síðan
Steven Townsend
Steven Townsend

Guss had too much respect..wrong mindset. Jones won easily. However, Jones is stillthe drug cheat.

20 dögum síðan
ICON Dula DaRula
ICON Dula DaRula

SCROLL DOWN ABOUT 3 DAYS AGO I TOLD THE WORLD NUNES WOULD BEAT CYBORG NOBODY BELIEVED IN NUNES ESPECIALLY IN THOS CONFERENCE AND SHE SHOOK UP THE WORLD

20 dögum síðan
prudiceflc
prudiceflc

root for Alex for CLASS!

20 dögum síðan
Mclub
Mclub

Summary: Pictogram Pictogram Pictogram Pictogram Pictogram Pictogram Pictogram Pictogram Pictogram Pictogram Pictogram

20 dögum síðan
David Jake A
David Jake A

Hope this f****** cheater jones gets knocked out it’s disgrace to UFC and Dana white talking shit when he does not give a f*** about this coke head juicing and he lets him fight cause without drugs he can’t win

20 dögum síðan
Soderholm
Soderholm

P I C T O G R A M

20 dögum síðan
ThaPlug
ThaPlug

I’m ordering the shit outta this PPV no matter what🤷🏽‍♂️

20 dögum síðan
Sojourn R&R
Sojourn R&R

Wow they are pathetic. Go Jon Jones 😔

20 dögum síðan
Joshua Bius
Joshua Bius

what channel on mobdro

20 dögum síðan
Mr Green
Mr Green

Firminho is lijp

20 dögum síðan
The Conscientious Objector
The Conscientious Objector

Jon "Junk" Jones

20 dögum síðan
Slime master
Slime master

SORT OUT YOUR FUKN MIC'S FFS

20 dögum síðan
Fast Life Beats
Fast Life Beats

yo dana ! the audio is so bad i couldn't continue to watch! hire me as the live sound engineer!! come on guys !!

20 dögum síðan
Keyaan Khan
Keyaan Khan

Is cyborg a tranny

20 dögum síðan
Keyaan Khan
Keyaan Khan

I swear Jon Jones always talks bout science. But still everyone still hates him I don’t and I am 💯 sure he will beat Gustafson

20 dögum síðan
박준현
박준현

25:45

20 dögum síðan
numan
numan

Dana”what was your question”White

20 dögum síðan
Ebrahim Hassani
Ebrahim Hassani

Alexander

20 dögum síðan
Andrew C
Andrew C

if anyone is pissed due to the UFC catering to a cheater and contemplating ordering this PPV plesse dont.. instead text me @ 954.393.2686 yes. I'll give you the link to watch and stream the whole card in 1080p HD. only reason I'm doing this is because of the bullshit they pulled and letting jon fight gus juiced

20 dögum síðan
John Citizen
John Citizen

Lol Jones is shook

20 dögum síðan
lazy4u1
lazy4u1

imo Gus going to try take Jon down and ground and pound alot more, hoping it will open up his stand up more

20 dögum síðan
Sanbir Singh
Sanbir Singh

Jon”I’m glad that you believe” Jones

20 dögum síðan
PurpleRain500
PurpleRain500

This audience was just poison! That lady (does anyone know who she is) was on his ASS and he couldn’t handle it! She was asking ALL of the REAL questions that we all wanted to know and that’s why she got blasted. Such disgusting people, I’d be lying if I said I wasn’t surprised. I guess ol’ Jonny Bones thinks he’s above being reprimanded let ALONE questioned. And that shows in spades through his continuous offenses. He is so insecure as Gus pointed out. He was never great, the DRUGS were great! He spent all his money on (as Robin Williams would say) “Wonderful Drugs” and that’s how he got so far. I don’t know who the in the hell he thinks he is but he’s not intimidating ANYONE! She and Ariel had card-blanche to rake his ass over the coals, and I’m SO GLAD they did!

20 dögum síðan
DARK DRAGONITE
DARK DRAGONITE

The audio is shit.

20 dögum síðan
Shane Sambo
Shane Sambo

How many pico, milo, dilo, grams of turinabol in that coffee Jon? Its ok USADA will say its negligible. Im literally skippin that black orangutan's talk. I dont want to hear that cunt.

20 dögum síðan
DARK DRAGONITE
DARK DRAGONITE

Jones is just a better fighter.

20 dögum síðan
Åke Willborg
Åke Willborg

I like how Bones says that “the people judging me haven’t opened a chemistry book since high school” literally 5 minutes after being laughed at for calling picogram “pictogram”. Like seriously stfu, ur the last person to talk shit about other people’s knowledge of chemistry. Idiot.

20 dögum síðan
Clash Lord
Clash Lord

did jones tell the crowd not to act like teens

20 dögum síðan
affipk
affipk

"Why we are seeing this man here instead if 2 years ban....." That woman crushed the cheater druggie.

20 dögum síðan
aurelle champagne
aurelle champagne

Jones is a pathological liar.

20 dögum síðan
Åke Willborg
Åke Willborg

I don’t understand how it can even be debated if Jon is a cheater or not. He took performance enhancing drugs which is the definition of cheating in sports and therefore he is by definition, a cheater. It is not a debate able statement, it’s a fact. Sure he may not have been doping this time, but in may 2017 he was caught in a dopingtest with steroids in his body. Don’t care if he’s innocent now, he will always be a cheater.

20 dögum síðan
The Savage Gentleman
The Savage Gentleman

Dana “you’ll have to talk to novitzki about that one” White

20 dögum síðan
Junior Durant
Junior Durant

ariel is a G

20 dögum síðan
high-mt-wyoming
high-mt-wyoming

what is with the elementary students in the back row--with big mouths---Dana needs to manage better--

20 dögum síðan
Charlie Lucky
Charlie Lucky

Jon Jones is the best mma fighter of all time

20 dögum síðan
Baen
Baen

Jon 'Pictogram' Jones

20 dögum síðan
crymeadinner
crymeadinner

2:24 "Who has the first question?" That's funny. We all know that John Morgan has first 3 to 38 first questions and all the other journalists need to be shut.

20 dögum síðan
Jake Morrey
Jake Morrey

I like the bit when the talked about what’s in Jon Jones system

20 dögum síðan
crymeadinner
crymeadinner

15:34 Gustafsson has balls, Jon has Turinabols, what's the big deal?

20 dögum síðan
Jake Walker
Jake Walker

UFC is fucked. Jones is defending himself about steroids, whilst sitting next to a woman with an Adam’s apple, hilarious

20 dögum síðan
Mary B
Mary B

31:45 “You snorted it” lmaoooooo

20 dögum síðan
Markhor 475
Markhor 475

Wow!

20 dögum síðan
Shane Carter
Shane Carter

Jones is legit delusional. Like clinically certifiable. OF COURSE people are going to want you to answer for this shit, you can minimize and rug-sweep all day long, but you're still a confirmed fucking cheater, and you got straight busted. Take your medicine and stfu.

20 dögum síðan
Brendan Brendan
Brendan Brendan

To the left!! To the left!! To the left!! To the left!! Everybody on the left side of dana was on PED's😂😂😂😂😂

20 dögum síðan
aasou
aasou

Gustav spanked his arse last fight and we all know who actually won.

20 dögum síðan
Pete Levithan
Pete Levithan

The crowd needs to STFU. Any fucking outrageous peeps should get said person ejected from the room.

20 dögum síðan
Todd Cox
Todd Cox

He definitely doesn't chop his gram of coke into 48 million pieces, ban this dirt bag.

20 dögum síðan
Todd Cox
Todd Cox

STFU you cracked out sociopath cheating piece of crap.

20 dögum síðan
Cow Kings
Cow Kings

Jon Jones has become such an unlikable prick it's a real shame hope he loses for real. Jon i was rooting for you at first man what a shame.

20 dögum síðan
pdxraves
pdxraves

Jon sucks. U Dana was like shut up Jon.

20 dögum síðan
Nathan Hohepa
Nathan Hohepa

Jones was roid raging at that lady reporter bahah

20 dögum síðan
Bobby
Bobby

33:30 "USADA been around for SOOO long" wtf? Really Jon? USADA was founded in 2000. He's become obsessed of lying. https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_Anti-Doping_Agency

20 dögum síðan
meathook3000
meathook3000

46:11 Bottom-right: what the fuck happened to his/her hair?!?!

20 dögum síðan
A Lo
A Lo

Jonny Bones Jones is a weak man who hates strong women who dare question him about his dirty steroid tests. Dana tries to stop Jonny from making a bigger fool of himself but it's too late. #caught #guilty #NOW!

20 dögum síðan
A Lo
A Lo

#NOICE! The female reporter that got disrespected by Bones Jones butt-fucks him with a strap-on dildo in public as he shuts the fuck up and takes it like the prison bitch he is. #LOL

20 dögum síðan
Nathan Hohepa
Nathan Hohepa

Gustafsson won the first fight hands down was shitty judges he gonna win today too

20 dögum síðan
A Lo
A Lo

Jonny Bones Jones: "Science is fake." #OMFG!

20 dögum síðan
A Lo
A Lo

Jonny Bones Jones shows that 'road rage at about 18 minutes in. Crazy fool.

20 dögum síðan
A Lo
A Lo

Dana White to Jonny Bones Jones, "Shut the fuck up and know your place you ignorant dummy." #ouch #yikes

20 dögum síðan
Pat Maloney
Pat Maloney

Thats a classy pair of Women and one gentleman way I see it. Gus has to win regardless. Same as Jones did to Sonnen and Belfort

20 dögum síðan
NintendoCereal
NintendoCereal

"a pictogram" god what a fucking moron

20 dögum síðan
A Lo
A Lo

Jonny Bones Jones snorts cocaine, takes steroids, hits pregnant women, and deliberately pokes opponents in the eye and blames his stupidity. Sad.

20 dögum síðan
A Lo
A Lo

Jonny Bones Jones' excuse is that he's too dumb to be guilty.

20 dögum síðan

Áfram

The Dark Side Of Pokimane
The Dark Side Of Pokimane

Fainted

21 degi síðan síðan

GEO NEWS LIVE
GEO NEWS LIVE

Geo News

Mánuði síðan